Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-05-20

閒中記趣

其一

盈保逆市上升, 最高見hkd4.5- , 星期五收hkd4.225-

楷哥好0野:-

1. "入錯帳"保balance sheet;
2. share buy back 谷高第一季earning per shares;
3. 出口術話無意放盤

我這個小估東多得你唔少 (雖然我估第一季的net cash flow 係負)

你叫價去到5蚊我話你好0野. 當然如果你可以以招股價放盤, 我即刻寫個服字俾你.


===========================

其二

最近閒逛書店, 買0左好多書, 用0左唔少錢...

心癮太大

未能成佛


===========================

其三

最近睇書, 見到好多好似好好的食店, 有冇人有興趣組蝗蟲團?


===========================

其四

下星期去公司去米老鼠的家"旅行". 星期六去, 星期日返, 全包, 要買0野, 請留言告之


===========================

其五

("鱔"稿)

銅鑼灣的professional book store 真的唔錯. 書種多, 價錢ok, 加上有個bargin corner, 專賣"跳樓"書, 我0係0個度執0左唔少好0野.

地址: (好似係) 禮頓道101號1/f

p.s. 書店由前hku book store 的manager Sylvia Kwan 打骰.
(我算係該店半隻水魚, 買書有extra 的9折 (雖然你地可能可以bargin 到7-8折))

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

7:32 am

 
Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

7:21 pm

 

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.