Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-04-24

才下眉頭, 卻上心頭 --- 自我感覺不佳的自問自答

記者 --- 問

我 --- 答


問: 如果你聽日要死, 你會唔會有咩遺憾?

答: (xyz#$%~.....) 有, 最大遺憾係唔能夠攬住你呢個記者一齊去死

問: 呀李生, 正經d呀唔該, 我唔得閑同你癲!!

答: ... ... ... ...

問: 男人老狗, 唔好0甘婆媽 (不耐煩)

答: 有... ... 我有一件事到宜家都好耿耿於懷

問: 咩事? 時地人事數, 唔該.

答: 我"得罪"0左我一個朋友 (我唔敢用"好"字, 因為可能asymmatrically unmatch), 一個可能曾經好相信我既朋友

問: 車, 以你性格, 年中唔少啦

答: 係, 我承認我係經常口不擇言; 但, 呢次我真係好遺憾會發生一件0甘0既事, 真的... 真的

問: 一定係得罪女仔啦

答: 係

問: 點解0甘大感觸?

答: 因為個cost 太大... ...太大, 恨錯; 難返

問: say sorry?

答: 開唔到口...

問: 之前你曾經寫過, 一件事因為時間沖淡而被遺忘係最痛苦0既事, 當中0個件事, 就係呢件?

答: 係

問: 0甘你諗住點?

答: no idea, 因為自己可能真係0係有心同無意間衝撞過人... 忘記0左 retain a hedge in-between

問: 點解0甘呢件事0甘對你0甘shocking ?

答: 我都唔知點解, 但曾經因為呢件事 (或一連串0既事) 寢食不安. 就我記憶所及, 類似0既事唔超過3次

問: 你更係鍾意人, 起馬有好感!!!

答: 你要0甘講, 我唔反對. 但我在乎0既唔係鍾意唔鍾意, 而係人地0既感受... 難受既感覺, 我都試過, 真係可以個心physically 痛... 最近, 拎番以前d0野出0黎睇, 易地而處0既話, 0個種心情可能真係un-bearable... ...

問: 你扮大支0野, 你邊q有0甘大影響力

答: 如果我認大支0野就一定冇0甘大effect, 我一定認. 因為0甘樣, 我at least 可以confirm 我連hurt 到人0既機會都唔會有. 懶勁, 大不了俾人笑, 但不幸言中呢? 0甘又點呀?

問: 0甘你想做d乜?

答: 可以0既話, 我想見多佢一次... ... 人生最大0既懲罰, 莫過於冇take 2

問: 即使俾佢星兩巴, 單打 and etc?

答: 係... ...
同埋我仲"爭" 佢一杯latte

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.