Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-04-17

The Myth of Park'n Shop

PK 的母公司的大班曾經話PK係一門回報不甚了了的生意 (ibid), 做一舊水生意先賺個"鯪"兩蚊, 回報比擺舊蚊年係銀行收息(4呢)更為低 (大班當時冇話該收入可恥), 係集團對社會(香港)的一大回饋. (ibid)

聽到有關消息時我曾"熱淚盈眶", 暗責自己"怪"錯好人... ...

但係... ...

近年PK(及7仔)的生意好似越做越大 (此大, 開得多、開得密也), 而且成日搞最低b價and etc. pricing. 老鬼教落, 世界上只得一種生意冇人做, 於是我不得不開始懷疑我對PK 0既belief:-

1. PK 係大慈善家, ?supplier濟貧 (即我對PK唔夠loyalty, 正如我對roman catholic church一樣, query 佢地)
2. 另有別情 (即俾PK呃, 正如教庭的selective disclosure)

有冇人可以解答以上的"myth"?

如果你/妳答到. 恭喜你/妳,

你/妳極有可能係下列人士:-

1. 無聊頂透的人(i.e. 我, 喜歡用好多時間諗d無聊0野);
2. 造數人 (at least 係 accountant界中的半個高手, 功力足以呃到8成以上0既"估"民)
3. I-Bank 的 junior
4. 叻仔/女一名

==============================

hint(s):

答案係(2), 另有別情. HW 係咩公司先? 有jackso 會益你? 小李生肯, 霍生都唔肯啦.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.