Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-05-15

市場順暢運作的先決條件 --- 與輝哥及自己開玩笑

disclaimer : 班門弄斧, 罪過罪過

1. 就我所知, lands dept 對industrial land user 的definition 是 use(s) involving industrial process(es). 香港工業地定夠唔夠, 大有相榷餘地. 當然, 應否用做工業係separate issue

2. 我感覺係家下有人想over-riding 個system 多過香港冇property rights, 紅灣如是, 西九如是... ... shk 唔入紙做review 的原因, 我想同property rights 的關係唔大... 關係關係關係; 不止地產佬, 你說的環保團體都係.

3. 地產商唔撈, 不為矣, 非不能也. 能而不為, 必有別情... ...

4. "市場不能夠順利運作, 其一主因是資訊費用的存在"
"我今日冇飯食, 其一主因是我冇錢" 或曰 "我produce 唔到100萬個星矢, 因為原料費用過高".

information cost 是constraint 不是reason

先不論efficient 為何物, 但我認為under every circumstances, 你所見到的市場就是當時最"efficient" 的市場.

個人認為重點應是:-
a. information cost 升跌會有咩可見的影響,
d(what ever xyz or even the function itself)/d(information cost)

Max U(x, information)
s.t. p1x+p3 informtion

b. 現在的"社會"用咩方法做business
c. practical d, 點度information cost? 特別係"non-monetary" 個d, i.e. zzz及去打飛機的substitution
(abc 係我呢d係社會為稻糧謀0既人每次見到老闆都要回答的questions)

又: information cost 同 market "efficient" 一定有關係?

5. Akerlof 一文的重點(insight) 我覺得唔係問有冇lemon market, 而係點解佢重生存, 同用咩方法生存.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.