Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-05-12

blog blog blog

最近懶blogging, 無他, 懶矣.

什麼"我手打不了我口"、"腦便秘" 或諸如似類, 全是廢話, 是excuse, 不是reason. 實情是自覺打blog 的成本過高 --- 一篇像樣的, 見得下人的"分析性" 文章, 要1-2 個鐘寫 --- 所以選擇隨遇而安 (即半放棄), 睇mood做人.

可惜人犯賤 (尢其係我). 雖然(我)唔鍾意打, 但(我)鍾意睇、鍾意諗、鍾意吹水、鍾意free ride 人地0既文字、 plagiarize 其他人0既idea、同八人家d小故事從而唱人、玩人、笑人、... (當然, 當我(或其他人)成為被唱、玩、笑 的對象時, 我(或其他人)會即時反面, 唔認人)

呢個係唔係social optimum 或 equilibrium對我0黎講唔重要, 只要日日有得blog, 你blog我, 我blog你 --- 以後者為重當然最好 --- blog 過不亦樂乎就夠. optimum 定 opium 呢d0甘高道德水平0既事, 留番俾"經濟演員"真情演出.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.