Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-08-15

Incognito

《Definition》

in·cog·ni·to (?n'k?g-n?'t?, ?n-k?g'n?-t?') adv. & adj.

With one's identity disguised or concealed.n., pl. -tos.

One whose identity is disguised or concealed.

The condition of having a disguised or concealed identity.

[Italian, from Latin incognitus, unknown : in-, not; see in–1 + cognitus, past participle of cogn?scere, to learn, recognize; see cognition.]


************************

《以一敵N》

今日放annual. 由0815開始, 一口氣見走了n場, 直到2300. 累得要命, 但... ...

跑得很開心


*************************

《給》

華哥,

年多冇見, 一切依舊. 難得你肯應酬我, 晨0甘早過0黎食早餐. $20, 抵到爛啦!



=============

史兄,

書是一份心意, 贈有緣人的意義始終更大. 何況我暫時緣盡於此.

又: 謝謝關心. 但願一切如願



=============

call man,

"好理性0甘去做一個錯誤0既決定" 哈哈哈

諗下諗下, 0甘好似叫明知故犯bor大哥.

btw 等你做jury 的report.



=============

黃教授,

謝謝你帶我去scr 見識見識. 28 歲就 asst. prof. 也很利害了. 記得它朝收學生時, 通知我一聲, 等我入張form, 0係你麾下讀個phd.

工娛合一, 羨剎旁人.

又: office 應該很愜意吧.



=============

輝哥,

光怪陸離的事常有.

別的不說, 你同我各散東西後見得重多過從前已是一例.

人情冷暖嘛, 怪不了、說不了那麼多

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.