Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-08-06

訪問自己 --- 關於工作

好多人都不大清楚我的工作是什麼 (老實說句, 我自己也不太懂), 為免見一次問一次, 我姑且破例一次, 離開office 之後再談工作, 交代一下自己以為自己正在上的班, 做的事.


==============

問: 你0係邊度搵食?

我: wilson re ltd. 分保公司一間

問: 乜係分保公司?

我: 即保險公司的保險公司, 但我公司主要是中介, 除0左cargo insurance 有facility 之外, 好少自己落場踢埋一份

問: 0甘即係點?

我: 即係我0地主責幫保險公司安排再保險, 從中賺點服務費.

打個比喻, abc 保險公司underwrite 0左1億liability, 收0左客1,000萬保費先算. 由於風險關係, 尢其係liability 的insurance, 一次過爆煲的話, 間公司可能要bankrupt, 所以全世界0既保險公司都做reinsurance, 將部份0既liability 賣俾其他保險公司, 叫做分散下風險. 0甘我公司就負責幫手接頭、傾terms、做pricing 同搵support.

問: 0甘咪同班pk投行佬冇乜分別0羅?

我: 嚴格0黎講, 我地工作性質差唔多, 只係佢地搞ipo、financial assets ... ... 我地搞保險0甘話.

問: 我有做過d功課, 係咪即係類似Aon 同Marsh 0甘?

我: 冇錯, 但aon 同marsh 係大行, 等同morgan、cs, 係全球性大行. wilson re 只係中小行, 而且只集中做台灣同韓國生意.

問: 0甘你識講國語同韓文?

我: 唔係太識, 國語半桶水; 韓文係唔識.

問: 0甘點溝通?

我: 台灣講國語, 韓國講英文.

問: 0甘你點同d reinsurers 打交道, 點安排分保?

我: 睇下邊類保險啦. 船0既mutual insurance, 公司會分去英國等倫敦的同事安排. 其它就我地自己draft terms、做present同 bargin. 當然盡可能唔再經中介人, 多賺一點佣金嘛.

問: 0甘難唔難搞?

我: 難0架. d客唔難唔掟出0黎, good risks 更係盡可能retain, 就算係洩0野, d terms 都要有0甘辛辣我0甘辛辣.

問: 0甘你咪basically 24 小時on duty?

我: 你可以0甘講, 我呢行有電腦同上到網就可以開工. 朝早做台灣、韓國, 下晝做歐洲、美國, 所以老闆說唔憂冇0野做.

問: 呢行前景點?

我: 前景嘛, 行行一樣; 肯做, 餓唔死人.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.