Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-25

老公公之謎

人老了, 就喜歡執0野


=============

早陣子老媽0係七樓搬0左個櫃返0黎, 著我將d書tum 晒入去, 廢事惹爬爬.

執0野0個陣, 0係個辰衝袋(我有好多辰衝袋) 入面搵到兩本相部 (當然0係絕密的, 唔係洗乜收到0甘密!!). 內裹放了30張相, 30張我好喜歡的相. 那天拿起再看, 喜歡如舊, 特別是long bench那一張, 簡直是神來之筆, 只是物換星移, 許多的事都已經變了而矣.


=============

老公公這個混號是肥妹妹改的.

她說我舉手投足, 談吐接物像個老者, 因以為名. (雖然我唔覺得我老餅, 但既然改者快, 用者等優(indifferent), 我也樂於順水推舟, 剽竊一下肥妹妹的創意, 來個 adverse possession)


=============

那年在buildings dept 做intern, mentor ck劉說我是少數可以同佢傾到偈同溝通到0既0靚仔. 劉生當時+42, 我21, 剛好大一個碼.

又: 劉生很照顧我, 一0黎係佢好人, 二0黎佢都係九華產品 (這個我係最後一日返工先得知的)


=============


某日夜晚銅鑼灣sogo... ...

我: 呢條0太得唔得? (深色斜紋)

旦旦媽咪: eeee~~~~0甘老餅0架

我: 0甘邊條好?

旦旦媽咪: 粉hung 色呢個啦, 夠sharp, 一定醒神~~~

我: 不如買條"翠兒" 呀, 好唔好?

旦旦媽咪: e~ 都好bor, 我以前個阿sir 都打"tweety" 0架, 勁得意

我: (心中納悶) ... 去爬地?

旦旦媽咪: 唔係呀, 返學呀...勁多同學仔鍾意

我: (精神一振)* 真係?
(*注: 旦旦媽咪讀名牌女校, 該校除了個別男人婆外, 以出靚女見稱)

旦旦媽咪: 係呀, 0甘你係咪買嗟, 唔係唔好阻住時間, 我重要去睇衫買衫... ... Rio 大特價ar~~.
唉, 都係算吧啦, 我鍾意0個d你實唔鍾意, 你淨係鍾意瑪莎同Ascot Chang 0個d老人0野 (不屑眼光), 你得閒自己去買啦, 唔好煩我, 反正件件一樣.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.