Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-20

Nesnesitelna` lehkost byti`

言者有心, 看者無意, 讀者有感


=================

前言

這是我對一個人的承諾, first part 之前寫了. 今日再續前緣寫second part.

今日呢個version 同我一開始的構思有很大的出入, 說完全不同亦不大為過. 但我認為呢個好d, 有多少少的深度, 多少少的狂 --- 就係0個少少0甘多多 --- 始終不能對0靚仔有咩期望, 除非我擁有平等的對待.

這個本應private. 但思前想後, 還是覺得go public 較好.


==================

其一 "亢龍有悔"

亢龍十八掌第十八招是"亢龍有悔".

去得太盡或高峰過後的空虛或沉迷過深的堅持都非好事, 始終最難耐的是屠龍過後的虛無, 故曰"留一線". 專心至致是好, 但沉溺卻是萬個不該.

色不異空, 空不異色, 色即是空, 空即是色, 受想行識, 亦復如是.

好深? 唔知我up 乜? 唔洗擔心, 我都唔知.

==================

其二 The Unbearable x of Being

"生命中不能承受的x"

x 可以是:-

a. 重
b. 輕
c. 痛
d. 愛
e. 或其他

這個命題給人改了又改, 曾經是戲名, 曾經是書名, 曾經是poster 的gimmick.

彷彿一切沾上"生命中不能承受"的的才料, 就見得特別的沉重、文藝、教人沉思 ... ...

但云云眾字, 我還是喜歡用上一個"痛"字, 多幾分的造作、多幾分的憂愁 (少年強裝愁滋味)

當然, 有得choose, 我一定choose 原文. 很elegant 的一個名.

生命中不能承受的, 我想以"亢龍有悔"的痛為最.

==================

其三 隨想

我沒有太多想說, 只是生性怪誕 (又經常口不擇言, 所以得罪人都唔知), 總覺得對人對事要有一份真、一份寬容, 知無不言, 話盡量實 (sorry 我還是會講大話呃人, 特別係呃靚女).

晚上沖涼時 (係, 冇錯, 我最喜歡一路沖涼/爆石, 一路諗正經野), 覺得有些"想法"好似有d 唔係好"對路", 覺得有些少責任(或多事)要講一講 --- 當我是旁觀者好了


==================

其四 "He is the only who treats me truely" (ibid)

對百分之二百投入的你, 聽到你說的事及種種當然替你高興, 亦願人長久

但內心不其然泛起一小點第三者的冷眼不安:-

假如當初是太"沉迷", 結果令自己迷失了; 我不禁"擔心" 今日是否只是"物換星移".

願人長久, 亦願"終身美麗"

===================


後記:-

你我萍水相逢, 我想我可能已講得太多了. 但 Einmal ist Keinmal

廢話abc: 謹送上祝福一份

這個寫得不好, 見諒

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.