Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-14

何洪記

今晚夜收工, 10點離開辦公室, 找地方祭五臟. 行經jardine sq, 心中納悶, 忽然想食碗粥, 整碗細蓉, 但見兩岸食市已棚尾拉箱, 於是0係唔知乜街0度左"柺", 經manulife 直奔何洪記.

何洪記0既招牌菜係乜我唔知, 只知道佢地個(及第)粥(底)正到直豎母指, 潮州麵(細蓉)頂瓜瓜, 炒粉炒麵係斷線結它, 係唔try 過唔會信的香港美味. 舉個例, 若閣下覺得causeway bay 池記值20蚊, 何洪記無論如何不少於30, 即起碼有33.33333%質素溢價.

我今晚點了最考工夫的米王同幾乎已絕跡hk的"細蓉" (麥奀記都重有做). 食飽之後飲杯熱茶, 起身拍籮袖, "何"似 "在人間"... ... (只可惜今晚唱獨腳戲, 冇對手 --- 惟一缺憾)

又: "何洪記"屬"正斗"系. 後者在黃埔美食坊有地盤, try 下, 應該幾好

"何"似 "在人間"的代價: hkd38


==========

補白

芳鄰dada 何以如此感觸?

可有用得著老人家之處?

又, 將軍澳可有好食市? 如有, 請介紹, 呢round 我0既.
(話晒上次點0左你一0野去"東大")

待覆

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我可以好肯定咁答你,將軍澳係無好食店。請移步往西貢。但不要問我西貢有乜好食....或者通記0卦,可以見到成龍大哥揀海鮮哩!

12:00 am

 

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.