Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-10

雜記

一.

剪0左頭髮. 簡直係一大解脫!!

0個樣又細路仔番, 哈哈哈...

老媽的評價依舊

老媽: "你剪0左0架喇? 點解前面同中間唔剪多半寸?"

我: "我叫師傅話晒事, 髮型佢設計的"

老媽: "唔怪得啦, 我係剪0個個都特登唔剪0甘多, 等你快d再去啦, 傻仔. 剪個0甘0既q頭要幾多錢?"

我: "hkd160"

老媽: "哇~~~~你真係敗家, 不過算啦, 你家下搵到錢..."

以上對話次次0係我剪完頭髮後一定出現

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.