Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-08

一切從一年前說起 --- 陸

前言

一年前寫"一切"系列, 爛尾收場. 應承過會寫的, 全部default 晒. 今日再次上路, 還文債.

***************

入地政做事是一件苦差.

記得收offer 時還在cargo 工作, 接電話的一刻簡直如釋重負 --- 因為終於可以離開cargo (正確點說是可以離開那一team人).

我同lands簽的是半年的合約(其後可續一年). 工作範圍美其名是estate management, 實情是打雜及出賣勞力. 日程通常是上午處理文件、聽電話、出report, 下晝出site做inspection, 都是些手板眼見功夫, 不贅.

倒是我半年合約其間人事上的事值得一書.

我記得我是04年10月3日履新, 05年3月3日(?)離職的, 前後約半年, 是正正式式的短期員工. 可是在這"沖""沖"數月間, 我的supervisor 卻大大話話換了三個, 不得不算奇遇. 先是入職時的cathy姐. 佢0係我上工不足1星期內調職往鐵路組, 幫手搞九鐵的land matter, 由是如此, 所以在返工的頭幾個禮拜我都是閒著無聊 (其實整個term 都係), 幫下手執頭執尾, 幫下cathy 姐搬竇.

接cathy手的是team head 的愛將, 是個出了名煩x的officer. 但係唔知係佢太勁夾唔到我地lease enforcement定同我0地office 命格相衝, 佢0黎冇耐, 我地team 就煩事叢生. 先是team head 在辦公室急性中風, 差d冇命; 繼而係佢自己high 0野, 為情而去做空中飛人 (當然最後飛唔起).

記得那時條友無故失蹤 --- 唔返工又唔請假, 打電話又搵唔到人, 即使後來我同acting head 上門家訪亦摸門釘. 正當大家以為佢怕0左返lease enforcement 0既時候 (我team 本是老人樂園, 但自新district land officer 上任後, 即成人間地獄 --- 當然這只是相對於其他部門的同事而矣), 某日下晝我地辦公室收到警處0既電話. 話senior 0個時同女友鬧分手, down得濟, 去酒店開0左間房, 玩自閉, 玩界手自殺及意圖玩空中飛人. 結果佢當然做不成jordan (只當上方向報的筆下的"癡男"), 但就像武俠小說被廢武功的情節一樣, 因為界手傷及筋骨而終身雙手失靈及要入廠定期修理及接受心理輔導.

事件對我的"影響"有限 --- 畢竟我只是過客 --- 結果我0係lands 做了兩個幾月的無主孤魂, 直到大ray 0係12月頭走馬上任為止.

係lands 發生事的當然唔止0甘少. 但講真, 值得記的事不多. 一來政府部門工作有板有眼, 可以搞鬼的工事不多 (但office politics 同8卦0野多到嚇死人!!); 二來我玩自閉, 除了工作外(一天實質的工作時間不多於5小時), 全神灌注做自己0野, 包括睇晒steven levitt 0係freakonomics 內所有篇章的original papers 同煲robert lucas 、s. rebelo 同paul romer 講economic growth 的經典文章 (註: 0個兩個月我睇0既papers多過我master 時睇的總和)

那畢竟是一段瘋狂的日子, 是讀書及"真正"做事間的一個buffering zone.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.