Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-07

一週二、三事

今個星期很忙.

同事放假, 忙; 運貨off-spec, 忙忙 (好彩有阿sue 係0度撐住); 連續兩晚的飯聚, 忙忙忙.

雖然是"奔波"了一點, 但過得很充實, 尢其是後後者.

====================

昨晚和靚媽食飯, 蓆間談了許多我似懂非懂的東西.

我相信靚媽是個很上心、有禮的人 (不是每個人都知道或能以9秒9提到"跳河"這件小事; 現代社會沒太多人會對侍者唔該前、唔該後了).

我相信靚媽很錫他的男朋友仔. 看著靚媽同佢男朋友仔講電話, 大概明白什麼叫真開心 --- 那是靚媽全晚最sweet、最靚、同笑得最燦爛的數分鐘. (倒是我自己覺得唔好意思, 阻頭阻勢)

(我更相信那是靚媽全日最開心的一刻, esp 當時佢對岸坐住一隻蛋頭經濟怪物)

我相信靚媽還是有火的, 只是fuel 及oxident 可能暫時供應不足而矣.

我相信靚媽可能累了, 但還是感激靚媽"捨命陪(死)0靚仔" (我太大意了, 大意到忘了之前飲了一round Umeshu (量雖少), 實情應該做Cinderfella, "馬典尼"雖然好波, 但他是雙鋒刃)

====================

今個星期的 Thank God its Friday Party 在油麻地的"勝利小廚"舉行. 小廚的海南雞較天后的chef 精彩, 地方更大勝chef. 價錢亦相宜, 4個人5個?4碗飯3杯飲品加1碗湯, 埋單先hkd208-.

題外話, 生記0係九龍開了分店. 0係油麻地ymca 後面. 但小心, 此生記有點點的高竇, 不開早, 只做午、晚、及早宵. 0係九龍想早餐食靚粥, 還是要去富記.

又: 考考大家功力. 點解chef 會廚房大過座堂!?
哈哈哈, 如果你0甘都答到, 我以後買/賣樓房一定先徵詢你意見

====================

好書獻給你 --- "金田一少年之事件簿: 吸血鬼伝說殺人事件"

一仔重出江湖. 此一, 金田一是也.

港版現已有售.

無須多講

"謎題已經全部解開了"

"金田一少年之事件簿: 吸血鬼伝說殺人事件" (香港中文版)
作者: 天樹征丸 / 佐藤文也
出版社: 東立出版集團有限公司

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.