Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-09-03

無聊人話

e-mail post 好似唔係太ok. 對上兩個鬼馬posts 都係through e-mail 上載, 結果都唔知點降de-code 唔到. 但有道失敗仍成功之母, 所以我會繼續trial and error, 直到ok 為止, 此間如有不便, 多多見諒.
 
 
=================
 
中午, 阿姐請客. 本來去天勝的, 誰知餐廳星期日不做早市, 白行一趟. 但錯有錯著, 最後去了世貿中心p4的tonichi 食炸豬排. 四個人4個炸物sets 加一個剌生, 吃到挺著大肚子離開, 滿足有餘.
 
又, 老媽忽然發神經0係tcny (有空另文再述tcny) 買了一對 cuff link 俾我, front side 圓面, 上刻繩結案, 面底磨沙, 層次分明, 繫在cuff 上, 很sharp、很搶, 遠較我自選的那對impressive.
 
 
=================
 
讀書的進度正處bottle neck. 最近哽的都是些regulation 之類的東西, 很叫人頭痛.
 
 
=================
 
謝謝amanda 在百忙中撥冗high tea. 都說友儕中, 你最抵得諗, 最夠膽死 --- 膽敢到"訓斥"我.
 
下次要找個好d的地方, apm 的 baan (bann?) 麻麻地, 沒什驚喜.
 
 
=================
 
梁文道的《弱水三千 --- 梁文道書話》沒想像中好, 有點失望. 林超榮的《講古一袋男》(書名有待查正) 反而偶有驚喜, 尢其書中居然提到《before sunrise》 同《before sunset》兩部戲,同早排從友人口中聽回來的記者小品一則.
 
可惜驚喜的代價是confirm 了林氐的故事不是全original, 而是抄大雜.
 
 
=================
 
上星期行書局, 偶拾一書, 名字, 忘了, 只記得好似係cup 出版, 由一位師兄牽頭百鳥歸巢結集而成. 其中一篇由一一所撰, 簡體字排, 寫"兩岸" (中、港)情懷.
 
書其實編得稚嫩, 但我還是看了又看. 一來書由師兄"所編"、二來一一是曾同我5年同斑的同學、三來我想看看現在的人如何看"假如我是... ..."
 
 
=================
 
出席友人party, 像去了大觀園.
 
有些人, 就像師叔所說, 唔使交手都知佢仆街, 哈哈哈哈哈~~~~~
 
 
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.