Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-08-27

人(包括我), 其實"蠢"得可以.
 
很多事, 可以好簡單去處理, 但好多時因為多了一個叫人的原素, 結果1+1 > 2 --- 1 個問題加1班懞炳我肯定結果係2個(或以上)的災難.
 
 
其一.
 
和印度人合作, 你會發現其實印人好多好x街. 你話我racial discrimination 我都係0甘話, 因為我接觸過0既印人真係太un頂:-
 
1. 什麼事也要過問一餐, (well, 你問唔緊要) 但佢地問0既原因係為0左問only, 說完不了了了.
2. 做錯事永遠以笑遮醜; 得勢, 永不撓人
3. 永遠按章工作 (注: "章"是他/她們的章only)
4. 小氣, 記仇, 喜歡挖空心思鑽研shirking
 
其二.
 
OL 係懶的synonym. 遲到、早退、吞pok、扮靚女、粗聲粗氣... ... 是她們的life-long careers. 嫉妒、大口、扮好心... ... 是她們的nature. 有事, 你別指意找到她; 找到, 也冇用, 因為佢會話 "我好多0野要做", 但一個屈尾十, 就見佢同第二個OL 就買公司的文具而瘋狂喪談.
 
 
其三.
 
女人男人. 貪心怕死.
 
唔知點解, 中國男人好契弟. 喜歡講心照(同義詞: 留一手絕招俾自己); 喜歡講d唔講d; 喜歡貪小便宜; 喜歡懶醒. 無怪在女男中, 有一粒蛋蛋的人都已經可以做大男人, 難怪女人0係30 歲到離婚後, 寧可唔再嫁, 都唔再入局.
 
 
=========================
 
 
人性, 畢竟醜陋. 勇往直前嘛, 得有頭破血流的準備.
 
 
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.