Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-08-31

??????????

上一篇post "鬼馬" (double entent), 注定佢冇得留低. 誠如人生, 有些事永遠不能夾硬0黎, 上霸王弓一樣(否則入冊), 要學會compromise.
 
老實講句, 間中出現下?????其實幾好, 起馬會有d 朋友仔會msn 下你, sms 下你(不是sm), 或call 你話你個blog 有d問題, 叫你收理下 (更可能係叫我收皮). 講真, 我唔expect 會有人睇癲佬燥狂人發0翕瘋 --- 有空去男去睇女, 女去睇衫唔係重好咩? 但anyway, 我先在此謝過"關心".
 
其實我宜家重0係office, 好似偷情0甘, 靜靜雞打blog, 好激.
 
其實"鬼馬"沒什麼大不了, 自係我自我膨脹, 扮懶晒0野, 拎件0野出0黎講下, 吹下自己有幾多人"關心" 我罷了 (燥狂2期病徵)
 
哈哈哈哈哈

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.