Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-23

四大粥品

我喜愛食粥. 雖未至瘋狂, 但有得choose, 我prefer 粥.

朝早起身後同枕邊人去食粥係我一生的宏願之一 (其二係夜晚同靚女去宵夜食粥, 哈哈哈). 特別是北風凜凜, 天寒地凍的日子, 做0野前或深夜時吃一碗及第粥同一碟腸粉, 一樂也.

在此推介四間粥舖俾大家(相信總有一間0係左緊), 希望各位能同有緣人一齊去食碗粥, 暖一暖心肝:-

1. 彌敦粥麵
佐敦西貢街的老字號. 金牌鮑魚粥貨真價實, 價錢是高 (好像是98) 但一分錢一分貨嘛. 又, 該店的麵食不錯的, 朝早起身, 一碗粥, 一碗麵; 吃了,不羨仙

2. 富記粥品
旺角花園街的生招牌. 是的士同小巴司機的醫肚勝地. 雖飽歷搬遷 --- 由上海街搬至現址 --- 惟其粥品的水準依舊. 除粥品外, 極力推介它的炒麵同菜?魚頭湯, 冬天飲一碗, 暖意在心中, 呵呵呵

3. 生記
生記是報紙常客, 耐唔中總會有人0係column 內提起它. 誠意推介豬心+肉丸粥. 豬心爽脆, 肉丸彈牙, 配點燒酒, 吃了, 酒不醉人人自醉 (自我陶醉~~~~哈哈哈)

又上環總店永遠busy, 九龍分店假日同公眾假期休息(平日開11:00 點)

4. 何洪記 / 正斗
同系食肆. 早前曾為文談之. 粥粉麵飯四大佳宜價錢ok. 另外推介細蓉、炸雲吞同?(可惜炸雲吞還是比不上澳門的六記 --- 我想輝哥會同意). 記得臨走前讚下收錢位大姐, 同佢講d 0野好好食, 佢會好開心的.

=================

食0野還是那句 --- 同乜人食第1; 食肆其次; 其下食乜

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.