Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-07-24

明星及其他

當你見天上星星 可有想 想起我
可有記得當年我的臉 曾為你更比星星笑得多

當你記起當年往事 你又會如何
可會輕輕淒然歎喟 懷念我在你心中照耀過

我像那銀河星星 讓你默默愛過
更讓那柔柔光輝 為你解痛楚#

當你見到光明星星 請你想 想起我
當你見到星河燦爛 求你在心中記住我


=============

等... ... 最較人心痛, 特別在等一些可能永遠等不到的東西

可是她的曇花一現, 卻會教你忘掉之前的痛... ...

無數個的夜晚, 等了又等; 失望嘛, 當然是一次又一次... ...

是的, 一個實實在在踏入過我宇宙的人, 很難忘



=============

又:

唔經唔覺俾人趕0左出0黎3 年了. 今早同老媽提起, 原來大家都已經忘記了那一件"原始"的trigger 了.

或許靚媽說的對, 這才是忘記! 忘得一乾二淨 ... ... 忘到可以拿來開玩笑
(靚媽, 我叻過你 <-- 唔好玩踢爆, 乖乖0地俾我認一次叻吧, 我已經很蠢了)

==============

又又:

禮拜同老ta、老ta 護法同埋雪雪串dada 的門. 再嘗久遺了的dada 手藝 (對上一次已是大二時的南瓜露了) . 一盤透心涼的糕點, 吃了, 不羨仙0羅~~~

手藝還是那麼精湛, 食物還是一樣yumi yumi --- 你睇我同老ta 兩個掃晒dou 0野就知啦. 打牌的事該早點安排嘛, 害得我要睇McDull ;-<

商場的"九斗半"不過不失0羅. 但我原本諗住dada大顯神通0架嘛 (老ta 同雪雪一出手我即閃, 雖然食佢地煮0既0野係三生有幸), 點知還是要出街吃... ...

希望今個星期五的thank god its friday party (打冷) 搞得成, 得0既話, 又可以聚一聚 (記住!! 老ta 話找數的)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.