Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-08-03

食飯

八時, 辦公室

(田董突然走出0黎)

田董: 0畏0靚仔, 家下買部上到網0既電話要幾多錢?

我: 上台最平1千, 唔上要3、4千.

田董: 0甘懶貴!?

我: 差唔多.

田董: 唉, 0甘唔好喇, 你一陣同埋vincent一齊去食飯順便幫手搞惦埋部手機.

vincent & 我: ..................

(力哥突然殺返)

田董: 0畏, 大佬...你部電話上唔上到網?

力哥: 可以!

田董:0甘好喇, 你千五讓俾ming koo, cash俾你....

力哥: xyz@#

田董: zyx*^$#

(結果力哥被迫收了千五, 賣斷電話)

然後我地一行五人(田董, 何太, ming koo, vincent & 我) 去金海閣打邊爐!!

一路食飯一路睇住巴塞炒健力保

**********************************

韓國人很有禮貌 (你喜歡可以話係偽善) --- 在長輩面前不抽煙, 飲酒時會拐"咩"面.

ming koo 很小朋友, 比我還要細路, 雖然我地一樣大.......

ooo...明顯地係我0既問題

對嗎?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.