Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-07-30

那一年的故事

晚上和珊姐飯聚. 她沒多變, 美貌如昔, 仍舊愛傻笑, 和六年前認識她的時候相差無幾 (除了身分證上的那個她!!)

99年認識她的時候我還是中學生. 那時戇居得要命, 憤世嫉俗, 係睇唔過眼便出聲謬論多如天上星不知得罪了多少人的人. 當時雖然"有性格" (我相信大家都試過好有性格), 但好彩叫冇摞過人或搞到人hi 0野(idea 多的人最危險!!), 如果唔係真係罪過罪過.

預科時那一段走在一起的日子很開心. 今日往後看, 那可能是我二十歲前最快樂的日子.

0個時李小姐(即今日的劉師奶)重係大學生(year 2), 俾大學指0左去ymca出placement. 那時因工關係, 佢搞0左個group, 結果拉雜0左幾個18、9歲無啦啦無聊想去做義工的0靚仔0靚妹搞0左隊 team, 就係0甘條大纜就扯埋0左!

那年暑假就精彩0羅. 我粗略計過, 一個星期我0地班人起馬見3、4次 (比在大學拍拖時見女朋友還要多 --- 此事啟發甚深, 有空另文再?!!). 次次都離唔開summer program: 入camp, 帶隊, 同0靚仔玩......開心日子永遠去得快, 那個暑假時間過得好快, 快到我好想整停個鐘! 好快好快就一日.....好快好快又一日, 好快好快個假就完埋.

之後一年出了好多個no.1: 第一次去唱k (我記得係0係new-way, 我唱黎明^_^", 難聽到想死!!!!); 第一次摸黑去睇夜光星星(哈哈..這事很有趣); 第一次去睇晨光第一線; 第一次(重要扮有型0個隻)約女仔去街(地點好似係又一城); 第一次同人make勾手指尾deal; 第一次會因為一個icq message 而忐忑不安; 第一次感到失落; 第一次痛恨自己無鬼用; 第一次彈琴; 第一次.....

6年後的今日. 大家都出身了.
如寶改了姓劉!!!
家華剛做了陳sir
ken現在是註校社工
celia 係marketing officer
珊姐嘛..o..唔係唔係, 係miss lau先0岩!
...
其他的, 有待查正

*********************************

那一年的事, 一直懷念

最近有諗過, 假如當初...

唔知家下會點呢, 又?

哈哈哈~~~~~~~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.