Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-08-02

回覆?

原口信我留到今日也沒有delete, 因為我唔捨得delete, 今天, 稍為修改 :-

可憐的我只是想找個朋友仔吃飯, 但等不到任何的回覆之餘,還見到你靜雞雞offline...在失望及無助的同時,有以下的想法:

1. 妳傻? and/or 佢部電話/e-mail傻? or

2. 妳怕我找到妳會難為妳 or

3. 妳突然唔想同我講? (唔知點解) ---- 如是 (-____-") or

4. 妳有什麼突發事 (唔好嚇我, 可以?手嗎?)

為免我亂唸?,妳快d覆我啦!Wait...如果"想法1"的後者是正確的,這長篇大論的中文字不就是白打????

所以妳記住覆我啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.