Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-07-24

虫不知 - 給史兄的信

史兄,

主要係心血來潮 (= 屎忽痕) .

我一向"厚道" 再"差"的東西我也會給它一個representation 的機會, 唔好的, 以後少(不)提好了; 好的, 當然大力宣揚下, 等大家happy 下嘛 --- 所以我年中high唔少0野0架...下次同我食飯小心d...哈哈哈哈

看看"Freakonomics" 是前者還是後者罷!

答覆如上

石字

(講真, 即使大家睇Levitt 的papers 都應該唔會有大問題 --- Levitt 說他不大懂calculus; 但他卻是可能連讀history也要學calculus 的理工的Phd.!!! --- 我0個時都係一路返工一路睇的. 當然, 那時我重係你的公僕 --- 也許那是做政府的最大回報)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

咁你週未睇左虫不知未? 呢d 戲通常一個星期就出 vcd...

11:51 pm

 

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.