Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-08-23

Joomi & Judy

Joomi 是韓國人, 25、6歲. 大學法律系畢業生. 畢業後, 做過幾份差事, 後來輾轉入了korean line, 出補judy 離開後insurance & legal department 的空缺.

korean line 是我公司的客戶, 書信往來多不勝數. 我每月的其中一份routine exercise 是處理korean line 的monthly declaration, 因此我每月都需與joomi "見面", 處理declaration 的事.

不記得是4月還是5月時, judy 和joomi 曾來港放假. 有晚力哥見我閒著無聊, 拉了我去做陪客, 和judy 和joomi 去山頂餐廳吃晚飯. 餐廳很精緻, 很歐洲地茂feel. 那晚飯菜、地方、和人都很好, 只是我自己不大爭氣, 飲了一支清島就面紅耳赤, 天旋地轉, 失禮客人.

之後的日子, 我一直與joomi有聯絡, 繼續如常處理那不太可愛的monthly declaration.

有次午飯時談到韓國人的酒量. gary 先生拿我來開玩笑, 戲言我去韓國分公司和客人吃飯, 要麼嘔到死為止, 要麼酒精中毒, 二擇其一必中. 當時我說應該不會這麼嚴重. gary 先生在抽一口純萬後緩緩不疾說:"哈, 你唔好以為唔會, 韓國d酒好勁0架, 正常人頂唔順0架, 我飲完都wing wing 0地. 韓國人飲慣, 當水飲冇問題, 好似judy 同joomi 0甘, 唔好以為佢地成個書生0甘就好恰. 0個次同佢地食完飯飲埋幾支土炮, 佢地重可以好似乜事都冇發生過0甘去disco玩足一晚0架. 同佢地飲, 你準備俾人抬走都得喇0靚仔!"

我是從那時才知道韓國人"好酒"的. 更重要的是, 下次去korea找joomi 和judy吃飯, 千萬要滴酒不沾.....

畢竟飲醉是小, 冇得去disco 玩先大鑊!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.