Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-08-22

"銀芽"的故事

故事純屬虛構, 如有類同, 實屬"巧合"!

(ibid, errors are of course mine)

日期:20xx年罷

時間: 忘記了

地點: 大學

人物: 一大群好像是認識, 但又不太相熟的人

w: 問你一個問題!

我: 好, 請問.

w: 機械人爆炸, 猜一種食物

我:車...以為問乜添 (強作鎮定)

w:0甘快d答啦

我:(面有難色)....ummm....ummmm........

w: 快d快d, 冇得諗0甘耐!

我: (開始顧左望右)...俾少少tips

w: 0甘你一定估到...

我: 好難講好難講....

w: 飛機失事, 緊急降落時會點?

我: ........... 爆炸囉

w: 近喇近喇...0甘爆0個陣會點?

我: bomb~~~~~~

w: 跨張d呢?

我: bing bomb~~~~~

w: 唔係0甘唔係0甘...要細佬仔d!!

我: (眉頭深鎖...心中不悅....我很老乎?)...BOMBBBBB~~~~

w: 唉....乜你0甘0架....

我: 再多少少tips? (求下你"放過我")

w: 0甘~~明.... 一定估到0架bor!

我: 真係?

w: 聽住喇bor.....

我: 好

w: "罌牙"....

我:?????

w: 0下! 0甘都重未"估"到?

我: (自信心受挫)..........umm...ummmm....."罌牙"?

w: 咪係"罌牙"囉.

我: 0下?

w: "銀芽"呀, 你冇聽過咩?

我:........

w: 即係芽菜呀, 哎呀.....

我: 0我~~~~~~"銀芽" 呀嘛...咩0黎0架, 聽都未聽過....唔怪得估唔到...好彩...與智商無關嗟...

w: 車, 都唔好玩0既

我:......

***********************************************
A verse, to whom it may concern

"Happy Birthday"

So today is your birthday
That's what I've been told
What a wonderful birthday
Now you're one more year old
On your cake there'll be candles
All lighted, it's true
While the whole world is singing
Happy Birthday to you ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.