Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-07-19

壞人

史兄說他是眾人眼中的"壞人" --- 起碼 EY和"阿嫂"係0甘認為先.

我的小腦袋弟一時間彈出一句話.......(下刪8個字)


**********************************

在妳眼中, 我又可是一個壞人?

還是......我只是一個會站在街邊睇報紙的悶老頭?

從某天開始迷失了自己

(-__-")

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我都想事實係你想講個八個字咁... 可惜唔係.

9:08 am

 
Anonymous Anonymous said...

我看未必唔係0既...女人心...

12:48 am

 

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.