Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-07-18

No Free Lunch?

九倉系在特首選舉募捐中位居榜首, <蘋果>說九倉系共"捐百四萬, 到底世界上有冇free lunch? 答案將於年內揭曉. 到底係咩原因九倉要0甘"擁戴"曾特呢? 吳老闆說那是因為他認同曾特的"施政理念". 這句話在我的小眼睛、小腦袋裡有兩個意義......

*****************************************

我的水晶球告訴我"大吉"是入主44公頃的頂頭黑馬; 九倉系如無意外會無得玩; 大劉是屬於C版的; SHK 同誠哥根本不用說; 另一個誠哥嘛......既然塊爛地都可以把炮到媲美"Trump" Tower, 這樣的dealer 嘛......; 至於黃生.....唔.......假如我係Director of Lands 我會比較喜歡係文化中心演奏廳見到他!

therefore we have 1 & 16, and the extra number is 19!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.