Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-07-14

地鐵

今朝搭地鐵返工, 0係金鐘站居然俾我撞到個型女!

長頭髮、低腰貼身褲、紅色尖頭鞋、粗框黑眼鏡、小手袋、i-pod mini、Nokia 88xx、中袖白恤衫(扣了少過4粒鈕, 內衣清晰可見 --- 即係...!!!)、......

全車女性投以歧視眼光 / 男生(如: 我)嘛......


************************************

忽然想起數週前友人的一句閑話

"我有更飄的" 妳幽幽的道.
"是嗎? 有機會著0黎睇睇, 等我開下眼界"我答.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.