Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-10-04

串屎、檸檬&金錢之王

我有搭車睇書0既習慣. 唔知點解, 0係0架車0度無所事事我會周身唔聚財, 硬係有d 0野?手先覺得有d安全感.

今晚收工, 照舊搭隧巴返歸. 安坐後, 我如舊心無旁鶩睇我0既money master (早前係the undercover economists) . 車仔過0左海, road show 忽然響起 (其實boardcasting 係冇停過, 只係我偏聽) 一段熟口熟面0既melody

"男生們是非, 我細細聲講給你. 我坐你隔離, 像對孖公仔報喜......."

我跟住放低本書, 心一路跟住0個melody 一句一句哼落去.

記得 twins 呢首歌上台時我讀緊year 2, 而我係0係joyce 宿舍0度第一次聽twins 0既.

記得0個時為0左份term paper 一早貢0左去佢hall 開工 (唔記得有冇走堂). 11:00 度, 小白返0黎, 吹0左兩下水之後佢就問我有冇聽過twins, 然後一、二、三以舜雷不及掩耳9秒9 0既速度開電腦播twins, 播0既就係今晚0係大狗0度柔弦0既《女校男生》.

"串屎"之後出場0既係"新四哥". 播0既0個首歌仔好似叫《玉蝴蝶》. "新四哥"最紅0個期我應該係中、大學生. 0個時去唱k, 0係k房聞歌喪fing 同唱"醫神" 、"新四哥"、"伊麵"0既"古(惑)仔歌"、"跑車歌" (即史兄口中0既0個首 "含完又要舐") and 浪人情歌係指定動作 (但唔係我). 在耳濡目染0既環境下, 我多少強記0左幾句 (天真地以為0甘樣就可以有0野旁身, 第二時0係d女面前唱幾句lum 下女、扮下情聖、威幾下), 勉強可以搭下豬咀. 當然我係完全唔知自己唱乜q, 但知道自己唱乜q 都冇乜用, 因為0係k房就正如你0係老蘭蒲搵"1夜企"冇人想知你0係乜博士一樣 (性愛博士另計) , 冇人有興趣知你唱乜、冇人有興趣知你點解0甘high、冇人有興趣知你有冇走音, 只有人有興趣知你有冇走光、有興趣知你有冇$同有興趣知你有冇call 友校女生0黎happy (但我唱0甘耐中學k, 次次都係齋仔場, dry 爆).

但以上一切已成過去, 俱往矣.

今晚搭車偶聽 (可恨永冇偶遇) 兩歌. 覺得呢d好似已經係上世紀0既產物, 感覺怪怪, 有種莫名其妙0既脫節感. 江湖傳聞, 今期最hit 0既好似係m字頭、hall 1 c、衛x (x = 蘭 or c) ... ...

********************

返到屋企, 揭壹仔睇. 今期《豪乳look》訪問林志美 (唔好睇錯, 唔係墮馬爆波0個個叫你"?友、?友"0既台灣名毛"痴ling"). 文章唔係寫得特別好但就draw 到我0既attention.

點解?

唔講喇, 畢竟一個知道志美唔知"痴ling"0既佬都係小雪為妙

(又: 小雪何許人? 咪就係0個個要去安慰(撫)菜小姐0既榮譽主席0個仔0既人個老婆0羅 --- 詳見某年某月某期0既壹仔cover story)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.