Prediction does not count; Building the Ark does!

2005-11-19

嘮0穌數則

其一

hkma 拆出短錢的是為the link? 這"explanation" 極度極度極度令人懷疑 ... ...

魔鬼盡在不言中

================================

其二

tmf 搞 rmb ndf

有限的經驗告訴我, 當一件事或物0係hk去到retail sector 0既時候, 就係佢收皮0既時候

ndf 不是朝早要返工的業餘投機者可應付的 derivatives.

rmb 會升嗎? 會... 但好大機會係分5年去攤升

=================================

其三

hkma 的"孽"小姐離職

條友面皮厚過乜, 講就講到天下無敵, 但誠如本blog 0既top quote話齋, building the ark 先有用.

用yale 個 fund同hkma 個fund 比一比, "孽"小姐及一眾打鱷英雄的compensating wage differentials 未免太高了.

==================================

其四

我最留意的外資本地發展商是"大吉". 有咩通告、 announcement、and etc, 我總會花幾分鐘看看. 呢排"大吉"動作好似幾多: 0係"大吉"城起賓館; 同顏家jv... ...

當然, 我更留意她們麾下的靚女員工及曾救我一命, 對我有養育之恩的44及293.

==================================

其五

各位, 請盡沽長和

記得劉生曾告訴我, victor 的作風與老父"霄壤雲泥"

另外, 我勸各位無謂買黃河的reit, 葉老總"得存"不是善男信女

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.