Prediction does not count; Building the Ark does!

2006-01-07

多拉A夢回信

多拉A夢曉回信嗎?

既然奇洛李維斯可以被盜用成F小姐的歌, 我想不二雄先生也應該不會介意我代行的 (反正我在lands時都代了不少, 多一次唔多, 少一次唔少)

=====================================

"親愛的禱友(土魷?),

看到閣下好多好多的posts, 可惜最近事忙, 無暇回覆 (誰說多拉A夢無所不能, 起碼變唔到時間出0黎!!).

讀書同做事向來是私事. 取向如何, 無人可以代你決定. 但觀乎你的"禱告", 我知道你0係工作中知道what you are particularly good at and what you are less good at, 更重要係知道what you are interested in! Live to work 同work to live 唔一定有衝突, 兩者是可以兼容, 但sacrifice 少不免. 畢竟人的resourse 有限嘛.

不談preference formation 同rightousness (這分別是晒call 同ethics 的realm), 我有限的經驗告訴我若代價不大, 一件事多做無妨.

個人經驗又告訴我, 讀書與否的問題好personal, 正如0係自己朋友仔面前講朋友仔的男/女朋友一樣, 是同朋友仔反目的最佳話題之一 (雖然我這個"多拉A夢"不怕得罪人, 但我都係少講為妙.)

覺得我呢個多拉A夢好廢? 噢噢噢, 對不起, 忘了告訴你, 我只係槍手, 寫錯了冇乜代價的, 多寫無妨.

你的多啦A夢"

又: 我不是博士, 又不是博士生, 只是有名無實的孖士打一名.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.0 License.